Könyvbemutató Budapest, 2012. november 30.!






Bodza néni a legelső illusztráció a könyvhöz, 2011 nyarán készült




2012 november 30. 16.00
Akvárium Klub (V. kerület, Erzsébet tér 14.)
Finy Petra: Egy marék buborék c. könyvének bemutatója és koncert (Farkasházi Réka és zenekara)
A belépés díjtalan, mindenkit szeretettel várunk!

Finy Petra nevével először talán 3 éve találkoztam, mikor egyik otthoni barátnőm Petra fantasztikus verseskötetével: a Gréta garbójával lepett meg. Nem tudtam letenni, annyira magával ragadott. Lendületes, humoros, kedves, egyszerűen zseniális ez a könyv. Egy évre rá a könyvhéten személyesen is megismertem Petrát, verseket olvasott fel, éppen a Gréta garbójának folytatását, a Markó pólóját, és emlékszem, arra gondoltam "kifogyhatatlan ez a Petra!"
Nagy megtiszteltetés számomra, hogy Petra engem választott új könyvéhez: az Egy marék buborékhoz. 
Petra és a Kolibri kiadó főszerkesztője, Balázs Eszter Anna, teljesen szabad kezet adtak nekem és Luca Morandininek, aki a könyvtervet ill. a könyv tipográfiáját készítette.
A könyv 8 ciklusból áll, minden ciklus illusztrációit kísérik a témát megjelenítő apró grafikai elemek: bélyegek, régi nyomatokat idéző figurák, amik a tépett papírragasztóval és a füzetlapokkal együtt a "költő mama és gyerekei közös naplója" koncepciót jelenítik meg (néhány verset Petra a kislányainak dedikált).

A könyv kész, én még csak Éles Balázs fotóin láttam (köszönet a fenti 2 képért!), pár nap, és élőben is meglátom, mert ott leszek a könyvbemutatón: életem első otthoni könyvbemutatóján.

Tra pochi giorni parto per Budapest, dove venerdì 30 novembre si presenta il mio ultimo libro: Finy Petra: Egy marék buborék (Editore Kolibri, Budapest) - un libro di poesie per bambini. Qui alcune immagini del libro pronto e del lavoro che c'era dietro.
Grazie a Luca Morandini per il book design bellissimo.

Commenti